loading...
تک دانلود
mahdi بازدید : 31 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)
در شمالی ترین نقطه در ایالت نیویورک ایالات متحد آمریکا در نزدیکی رودخانه ی هادسون ، روستایی به نام اسلیپی هالو وجود دارد.اغلب این گونه روستاهای کوچک در دل خود اسرار بسیاری پنهان کرده اند.جایی که در یک شب عادی زنجیره ای از حوادث خونین به وقوع پیوست.نفرین خفته از سر از خاک بیرون آورد و افسانه ی وحشتناک کهن به واقعیت تبدیل شد.افسانه ی موجودی جهنمی که دوباره به این جهان بازگشته است تا….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

CursedFates Cover دانلود بازی فکری Cursed Fates : The Headless Horseman برای PC

mahdi بازدید : 23 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (1)
در شمالی ترین نقطه در ایالت نیویورک ایالات متحد آمریکا در نزدیکی رودخانه ی هادسون ، روستایی به نام اسلیپی هالو وجود دارد.اغلب این گونه روستاهای کوچک در دل خود اسرار بسیاری پنهان کرده اند.جایی که در یک شب عادی زنجیره ای از حوادث خونین به وقوع پیوست.نفرین خفته از سر از خاک بیرون آورد و افسانه ی وحشتناک کهن به واقعیت تبدیل شد.افسانه ی موجودی جهنمی که دوباره به این جهان بازگشته است تا….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

CursedFates Cover دانلود بازی فکری Cursed Fates : The Headless Horseman برای PC

mahdi بازدید : 20 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Lionel Messi 91 Goals in 2012 World Record (2012) HDRip XViD Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Lionel Messi 91 Goals مجموعه 91 گل لیونل مسی Lionel Messi 91 Goals in 2012 World Record

 

نام مستند : Lionel Messi 91 Goals in 2012 World Record

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم : ۸۵۰ مگابایت

کیفیت : HDRip XViD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند مجموعه ۹۱ گل لیونل مسی در سال ۲۰۱۲ را مشاهده خواهید کرد که باعث ثبت رکورد جدید در دنیا شده است . مسی دو بار برنده توپ طلای اروپا و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان انتخاب شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است.شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند…

 

mahdi بازدید : 24 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)
در جشنواره وحشت بانویی به شکلی مرموز ناپدید می شود. به نظر باز هم رد پایی از شیاطین خبیث در بوده شدن این زن خود نمایی می کند.آنچه می دانید این زن آخرین بار پشت ساختمان تالار آینه ها دیده شده است.آیا این همان اهریمن باستانی منطقه است که همگان از آن سخن می گویند ؟ اهمریمنی که عهد بسته بود تا این جهان را مورد تاخت و تاز قرار دهد و پیوسته در آن نابسامانی بیافریند.گره کور داستان را باز کنید و زن گم شده را از دستان اهریمن رهایی بخشید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

Darkarcana Cover دانلود بازی فکری Dark Arcana: The Carnival برای PC

mahdi بازدید : 20 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

رم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه‌نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است. این ورژن از برنامه مختص گوشی‌های سیمبین سری S60v5 است.

 

qt nokia دانلود نرم افزار Nokia Qt 4.7.3   سیمبین S60v5

mahdi بازدید : 19 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

بازی Amazing Breaker دارای ایده‌ای ساده و در این حال فوق‌العاده جذاب است. در این بازی شما باید به استفاده از ابزارهایی شبیه به بمب شکل‌های موجود در هر مرحله را منفجر کنید. هرچه بتوانید قسمت بیشتری از شکل را منفجر کنید در پایان مرحله امتیاز بیشتری خواهید داشت. البته در این کار محدودیت نیز دارید، مثلاً اگر بیشتر از ۳۰ درصد از شکل دست نخورده باقی بماند آن مرحله را نمی‌توانید پشت سر بگذارید. در بازی همچنین بمب‌های گوناگونی وجود دارد که در هر مرحله تعداد کمی از یک یا چند نوع بمب در اختیار دارید، هر بمب نیز قابلیت‌های خاص خود را دارد. این بازی تا بحال امتیازهایی بالایی را از سایت‌های نقد بازیها به‌دست آورده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه برای صفحه‌ی جدید iPhone 5 بهینه‌سازی شده است.

 

amazing breaker بازی زیبا و فکری Amazing Breaker 1.21   آیفون و آیپد

 

 

 

mahdi بازدید : 13 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Blue Clouds Clock Screensaver 2.0 – اسکرین سیوری زیبا و جدید ساعت ابری را برای شما آماده کرده ایم که می تواند محیطی متفاوت و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . این محافظ نمایش در ویندزوهای ۷, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT قابل استفاده می باشد .

 

Blue Clouds Clock دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0

 

 

 

 

 

mahdi بازدید : 16 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Game And AppZ Pack 20 AnDrOiD-FL

 

 

Games And Appz Pack پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

mahdi بازدید : 14 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی با آیفون یا آیپد خود باشید حتما نام بازی Cut the Rope را شنیده‌اید. بازی زیبایی که در آن باید به یک موجود دوست داشتنی شیرینی مورد علاقه‌اش را بدهید. حالا شرکت سازنده‌ی بازی در یک حرکت خلاقانه نمونه‌ی واقعیت افزوده‌ی این بازی را عرضه کرده است که بسیار جالب است. شما یک کارت مخصوص را از طریق برنامه باید پرینت بگیرید و آن را روی یک سطح مثل میزتان قرار دهید سپس دوربین آیفون / آیپد خود را به سمت آن شکل پرینت‌شده روی کاغذ بگیرید و حالا همان موجود دوست‌داشتنی بصورت واقعیت افزوده به شما نشان داده می‌شود! انگار که روی میز نشسته و منتظر است تا شما اون را غذا دهید. کافیست با حرکت دست روی آیفونتان شیرینی‌ها را به سمت او پرتاب کنید. هرچه شیرینی بیشتری به او بدهید امتیازتان بالاتر خواهد بود. برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 4.3 و بالاتر قابل اجراست.

 

om nom candy flick بازی زیبا و خلاقانه Om Nom: Candy Flick 1.0   آیفون و آیپد

 

 

 

mahdi بازدید : 11 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای عظیم از ۸۸۶ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت PNG و ICO در ابعاد ۱۶×۱۶ تا ۵۰۰×۵۰۰ هستند که امیدواریم از آن ها استفاده کافی را ببرید .

 

Mega Icons for Windows مجموعه آیکون های متنوع برای ویندوز Mega Icons for Windows

 

 

 

 

mahdi بازدید : 4 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Meridian Age of Invention یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد که در این بازی می بایست با مدیریت صحیح مراحل بازی را طی کنید . در این سفر پرفسور کاردانو ، یک مخترع عجیب ولی باهوش به شما کمک خواهد کرد . برای نوسازی روستاها می بایست به استخدام کارگران ، یافتن منابع ، تعمیر و نگهداری زیرساخت ها ، تامین غذا و سایر خدمات بپردازید تا بتوانید ۵۵ مرحله ی جذاب این بازی را طی کنید . در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Meridian Age of Invention دانلود بازی مدیریتی Meridian Age of Invention

 

 

 

mahdi بازدید : 9 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۷ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.7

mahdi بازدید : 16 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور با موضوع سال ۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Glass 2013 Banners مجموعه بنرهای سال جدید میلادی Glass 2013 Banners

 

 

 

mahdi بازدید : 13 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

Home on the Range (2004) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Home on the Range دانلود دوبله فارسی انیمیشن خانه ای در مزرعه Home on the Range

 

نام انیمیشن: Home on the Range – خانه ای در مزرعه

ژانر: کارتون ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۴

مدت زمان: ۷۶ دقیقه

حجم: ۵۵۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان در مورد یک مزرعه دامداری است که حیوانات مختلفی در آن زندگی می کنند.تا اینکه یک روز اطلاعیه ای در این مزرعه نصب می شود با موضوع اینکه این ملک به تصرف اشخاص خاصی در آمده است. در همین بین سه گاو که در مزرعه زندگی می کنند تصمیم می گیرند برای حفظ مزرعه با چند حیوان دیگر متحد می شوند و بصورت گروهی با مالکین جدید مزرعه درگیر می شوند و…

  

 

mahdi بازدید : 8 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم The Imposter 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری - 720p

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : مستند ، بیوگرافی

فرمت : MKV

حجم : 650 MB

محصول : بریتانیا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : دارد

 

خلاصه داستان : این مستند درباره مرد جوانی است که سعی دارد یک خانواده تگزاسی را راضی کند که او فرزند گمشده آن هاست که از سه سال پیش خبری از او نبوده اما …

   
mahdi بازدید : 10 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم Tai Chi Hero 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری - 720p

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : اکشن ، ماجراجویی

فرمت : MKV

حجم : 600 MB

محصول : چین

زبان : چینی

زیرنویس : بزودی ...

 

خلاصه داستان : هنر steampunk رزمی چینی بمب دارای قدرت تخریبی در مورد سال های اولیه تای چی استاد یانگ …

   
   

mahdi بازدید : 8 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم Red Hook Summer 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری - 720p

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : درام

فرمت : MKV

حجم : 830 MB

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : بزودی ...

 

خلاصه داستان : پسر طبقه متوسط از آتلانتا می یابد جهانبینی خود را تغییر او به عنوان صرف تابستان با پدربزرگ عمیقا مذهبی خود را در پروژه های مسکن قلاب قرمز، بروکلین …

   

 

mahdi بازدید : 8 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم Red Hook Summer 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری - 720p

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : درام

فرمت : MKV

حجم : 830 MB

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : بزودی ...

 

خلاصه داستان : پسر طبقه متوسط از آتلانتا می یابد جهانبینی خود را تغییر او به عنوان صرف تابستان با پدربزرگ عمیقا مذهبی خود را در پروژه های مسکن قلاب قرمز، بروکلین …

   

 

   

mahdi بازدید : 13 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم The Magic Crystal 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری - 720p

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

فرمت : MKV

حجم : 700 م ب

محصول : امریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : بزودی ...

 

خلاصه داستان : ...

   

 

mahdi بازدید : 12 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم Vampire Dog 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری - 720p

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : کمدی ، خانوادگی

فرمت : MKV

حجم : 700 م ب

محصول : کانادا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : بزودی ...

 

خلاصه داستان : پسری به صورت ناخواسته تربیت یک سگ ۶۰۰ ساله خون آشام را می پذیرد. دیری نمی گذرد که آنها در می یابند هنگامی که با ترس هایشان مواجه می شوند، هرکاری از آنها بر می آید …

   

mahdi بازدید : 14 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم Gangsters, Guns & Zombies 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری - 720p

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : ترسناک ، کمدی

فرمت : MKV

حجم : 500 MB

محصول : امریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : بزودی ...

 

خلاصه داستان : داستان های زامبی اینقدر بین مردم جا افتاده که مردم باورش کردن و عقیده دارن دیگه دنیا به آخر رسیده …

   



mahdi بازدید : 586 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم The Liquidator 2012 با کیفیت بسیار خوب - R6

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : هیجانی

فرمت : MKV

حجم : 400 MB

محصول : امریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : بزودی ...

 

خلاصه داستان : یک محافظ بسیار کار بلد بعد از اینکه به صورت کاملا ناگهانی برادرش را به قتل می رسانند به دنبال انتقام می باشد …

   

 

   

mahdi بازدید : 18 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم Struck by Lightning 2012 با کیفیت خارق العاده بلوری - 720p WEB-DL

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فايل : گروه ال فيلم

ژانر : کمدی ، درام

فرمت : MKV

حجم : 450 MB

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : بزودی ...

 

خلاصه داستان : پس از و با رعد و برق رخ داد و منجر به کشته شدن یک مرد جوان را بازگو او همکلاسی های همکار خود را به کمک به مجله ادبی خود را …

   

 

mahdi بازدید : 17 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود سریال زیبای LOST(گمشدگان) با کیفیت فوق العاده بالای - HDTV 480p

فصل چهارم بصورت کامــــل با زیرنویـــس فارسی

 

اطلاعات کامل : IMDB

متشر کننده فایل : گروه اِل فیلم

ژانر : درام | رازآلود | ماجراجویانه | هیجان انگیز

کیفیت : عالی - ۴۸۰p

فرمت : MKV

میانگین حجم هر قسمت : 150 مگابایت

محصول : آمریکا کانل abc

سال انتشار : 2004 - 2010

امتياز : 8.3/10

زبان : انگلیسی

زیرنویس : دارد

خلاصه داستان : سریال لاست روایت مردمی‌است که از یک سقوط هواپیما جان سالم به در می‌برند و درست وسط جزیره ای دور افتاده در منطقه ای گرمسیر، تلاش برای رهایی از جزیره را آغاز می‌کنند. هر قسمت 42 دقیقه ای این سریال علاوه بر ماجرای اصلی با فلش بک‌هایی به زندگی شخصیت‌ها همراه است و به تدریج مخاطب را با زندگی شخصیت‌های اصلی داستان آشنا می‌کند. شخصیت‌هایی که تقریبا هر کدام از یک نژاد، یک طرزتفکر و یک فرهنگ متفاوت اند. در این سریال نماینده ای از هر قاره وجود دارد. از آسیا، استرالیا، آمریکا، اروپا و آفریقا و حتی از قطب هم نماینده ای حضور دارد! شاید یکی از مسائلی که باعث جذب بی سابقه مخاطب برای این سریال شده همین نکته باشد. نکته ظریفی که باعث شده تا تقریبا تمام بینندگان به راحتی با شخصیت‌های داستان همزاد پنداری کنند.

mahdi بازدید : 9 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (1)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

 

 

mahdi بازدید : 12 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC\

 

mahdi بازدید : 8 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

بعد از انتشار نسخه ی جدید FIFA 13 شرکت EA اقدام به انتشار بازی محبوب FIFA Manager 13 کرده است تا طبق برنامه ی هر ساله علاوه بر انتشار نسخه ی فیفا ۱۳ شاهد انتشار نسخه منیجر ان هم باشیم.همانطور که طرفداران سبک بازی فیفا با این نسخه در سال های قبل اشنایی دارند شما در این بازی همانطور که از نام ان پیداست مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیریت کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.بازی FIFA Manager 13 یک تصویر کامل از تمام مسائل و دغدغه‌هایی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، پیش روی شما خواهد گذاشت. گیم‌پلی بازی تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.پس از انتشار نسخه ی ۱۲ بسیاری از منتقدان دادن نمره ۴٫۵ از ۱۰ را بسیار زیاد میدانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویزه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

 

FIFA Manager 13-Reloaded | 5.7 GB

 

FIFA Manager cover دانلود بازی FIFA Manager 13 برای PC

 

mahdi بازدید : 11 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۵ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 2.5

mahdi بازدید : 10 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

 

Registry Repair Wizard نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران در تمامی سطوح قادرند به راحتی به حل مشکلات رجیستری سیستم عامل ویندوز خود بپردازند. این نرم افزار با استفاده از شیوه ابزار جادویی ( Wizard ) به کاربران این اختیار را داده تا نیازهای خود را در چنیدن مرحله به صورت کلیک کردن بر مراحل wizard رفع کنند. در این نرم افزار به راحتی کاربران قادر به رفع مشکلاتی همچون پیغام های خطای مزاحم ، جلوگیری از کاهش سرع نرم افزارهایی که در هنگام کار با رجیستری در ارتباط بیشتری می باشند ، افزایش سرعت سیستم عامل و … خواهند بود.

 

Registry Repair Wizard پاک سازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز با Registry Repair Wizard 2011 6.40

 

mahdi بازدید : 14 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

FTP On The Go PRO یک اف تی پی کلاینت قدرتمند برای گوشی های آیفون ، آی پد و آی پد تاج می باشد . این نسخه قابلیت ویرایش و آپلود مستقیم فایل های HTML/CSS/JS/PHP/ASP را نیز داراست . ارتباط با سرورهای اف تی پی به صورت کاملا امن برقرار می شود و پس از اتصال می توانید به دانلود و یا آپلود فایل میان گوشی و سرور خود بپردازید . نمایش و ویرایش فایل های مختلف ، نمایش اسناد و فایل های گوناگون ، آپلود تصاویر و فیلم ها را از کتابخانه‌ گوشی ، اعمال دستورات معمول مدیریت فایل ها ، قابلیت اتصال به سرورهای گوناگون ، ویژگی های پیشرفته مانند فشرده سازی برای انتقال داده ها و … از سایر قابلیت های این نرم افزار هستند .

 

FTP On The Go PRO مديريت سرورهاي اف تي پي با FTP On The Go PRO v3.0   آيفون و آي پد

 

 

 

mahdi بازدید : 7 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

LightZone نرم افزاری قدرتمند در زمینه پردازش تصویر است که رویکرد ویژوال منحصر بفردی به شما ارائه می نماید که برروی آنچه خواسته شما از پردازش تصویرهای خود است ، تاکید دارد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در سطح بالاتری کار نمایید و برروی خلاقیت به جای درگیری با چیزهایی مانند پیکسل ها، خم ها، و Histogram ها تاکید ویژه می نماید. رویکرد فوتوگرافیکی این نرم افزار به شما امکان می دهد تا در زمینه ویرایش تصویر تنها در مدت چند ساعت یک متخصص زبردست شوید. با LightZone می توانید از ابتکار خود به عوان یک عکاس به جای صرف کردن سالها وقت در مطالعه کتابها و آموزش استفاده نمایید. این نرم افزار برنامه کاربردی کلاسیک همه منظوره ای است که مرورگر تصویر مخصوص به خود را داشته و دارای دسته ای مبدل ها که به شما اجازه می دهند تا از یک برنامه کاربردی برای تمامی محیط کاری خود استفاده نمایید، می باشد. مرورگر تصویر نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به سادگی درمیان پوشه های مختلف در کامپیوتر خود به جستجو بپردازید. برای یک پوشه داده شده، نمای اصلی به شما تصاویری بندانگشتی از تمامی عکس های موجود در آن پوشه نمایش می دهد. همچنین می توانید تمامی متا دیتا برای تصویر انتخاب شده را مشاهده نمایید.

 

lightz پردازش حرفه اي تصاوير با LightZone 3.8.9479

mahdi بازدید : 11 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Resident.Evil.6 دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360

 

 

mahdi بازدید : 13 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

ClickBook MMX نام نرم افزاری است که برنده جایزه در زمینه برنامه های چاپ دفترچه های تبلیغاتی می باشد. این نرم افزار محصول کمپانی Blue Squirrel می باشد که هم در پول و هم در زمان شما صرفه جویی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که تا سقف ۷۵% در جوهر و برگه پرینت خود صرفه جویی کنید. همچنین این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا دفترچه ها و بروشور های مطلوب خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

 

ClickBook%20MMX%2013.0.2.6 پرينت بروشور و دفترچه با ClickBook MMX 13.0.2.6

 

 

mahdi بازدید : 13 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

این بار مجموعه ای کامل از ۶۴۱ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع طبیعت و با کیفیتی فوق العاده برای شما علاقه مندان به طبیعت آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

| به همراه دانلود در ۲ پارت مجزا |

 

641 Beautiful nature wallpapers مجموعه 641 والپیپر با موضوع طبیعت Beautiful Nature Wallpapers

 

 

mahdi بازدید : 8 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار Office Tab می تواند چندین صفحه از نرم افزاری مانند ورد را در یک صفحه و بصورت Tab Browsing برای شما به اجرا در آورد تا کار با آن برای شما آسان تر شده و از رفتن به صفحات دیگر خسته نشوید. این نرم افزار رایگان امکان استفاده از Tab ها در مجموعه نرم افزارهای آفیس را برای شما فراهم می کند. با نصب این ابزار مفید می توانید به جای استفاده از ده ها پنجره یک پنجره از نرم افزارهایی مانند Excel ،Word و یا Power Point را گشوده و در آن پنجره از Tab ها برای مرور کار استفاده کنید. از دیگر خصوصیات این نرم افزار می توان به سازگاری آن با نسخه های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ مجموعه آفیس اشاره نمود.

 

office tab اضافه کردن Tab به مجموعه آفیس با Office Tab v7.00

 

mahdi بازدید : 9 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

این بار به مناسبت سال جدید میلادی مجموعه ای از ۳۰۵ والپیپر زیبا و با کیفیتی فوق العاده برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ و حتی ۸۵۷۶×۵۶۹۶ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

| به همراه دانلود در ۲ پارت مجزا |

 

New%20Year%202013 مجموعه 305 والپیپر سال نو میلادی New Year 2013 Wallpapers

mahdi بازدید : 11 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره ۱۱ ، ۲۵ آهنگ بی کلام که بیش از ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

باتوجه به استقبال و درخواست کاربران این فستیوال تا مجموعه ۱۵ ادامه خواهد یافت. 

 

Festival of Instrumental Music 11 فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 11

 

mahdi بازدید : 14 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
Dream Chronicles: The Book of Water – یک بازی ماجرایی – فکری بسیار زیباست.لیرا سرانجام مسیر بازگشت به خانه را پیدا کرده ، البته خانه و شهری که طوفانی ویرانگر و شیطانی را پشت سر گذاشته است.لیرا تنهاست ، پدر او به شدت بیمار و مادرش را از دست داده است او باید راهی برای شکستن طلسم پیدا کند و شیطان را از میان ببرد….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

 Water دانلود بازی ماجرایی Dream Chronicles: The Book of Water

 

 

   

mahdi بازدید : 9 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
Dream Chronicles: The Book of Water – یک بازی ماجرایی – فکری بسیار زیباست.لیرا سرانجام مسیر بازگشت به خانه را پیدا کرده ، البته خانه و شهری که طوفانی ویرانگر و شیطانی را پشت سر گذاشته است.لیرا تنهاست ، پدر او به شدت بیمار و مادرش را از دست داده است او باید راهی برای شکستن طلسم پیدا کند و شیطان را از میان ببرد….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

 Water دانلود بازی ماجرایی Dream Chronicles: The Book of Water

 

 

   

mahdi بازدید : 159 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Free Ringtone Maker نرم افزاری رایگان و عالی برای ساخت رینگتون می باشد. نیازی به تنظیمات پیچیده و نصب نرم افزارهای پرحجم و دشواری نخواهید داشت. با انتخاب موزیک مورد نظر خود و انتخاب ناحیه دلخواه ، به سادگی میتوانید رینگتون بسازید و آنها را منتشر نمایید و استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های صوتی محبوب نظیر mp3 و wav پشتیبانی میکند و در هنگام ذخیره رینگتون نیز میتوانید آنها را با همین فرمت ها بدون کاهش کیفیت ذخیره نمایید. در هنگام پخش موزیک مورد نظر برای ساخت رینگتون ، با توجه به گرافیکی بودن ، میتوانید زمان مورد نظر جهت تبدیل شده به رینگتون را انتخاب کنید. میتوانید روی رینگتون افکت های جذاب موجود در نرم افزار را قرار دهید. تمامی این مراحل بیشتر از ۳ دقیقه طول نخواهند کشید. این نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتوانید موزیک مورد نظر را در داخل نرم افزار گوش دهید و بررسی های لازم را انجام دهید. قابلیت تنظیم کیفیت و حجم مورد نظر برای رینگتون نیز فراهم شده است. نکته مهم این نرم افزار در سادگی و رایگان بودن آن است و اینکه در انواع ویندوزها قابل اجرا است و برای کار با آن نیاز به دانش فنی و صرف زمان بالا نیست. باتوجه به ویزاردی بودن آن تمامی مراحل بسیار ساده و قابل فهم خواهد بود. برای ساخت رینگتون این نرم افزار ساده نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد تا نیازی به نصب نرم افزارهای پیچیده و حجیم و کرک شده نداشته باشد.

 

free ringtone maker ساخت سریع و آسان رینگتون Free Ringtone Maker 2.4.0.948

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 508
  • بازدید کلی : 7,361